Kickstart din Webshop med Google Ads

0

Flere og flere danskere vælger at gå selvstændige, ved at åbne deres helt egen webshop. Enten producerer de selv deres varer – eller importerer dem hjem. Uanset, hvad man vælger, går det hurtigt op for en at en af de mest effektive måder at få fat på nye besøgende, er gennem Google. Google er verdens største søgemaskine, og lever af at sælge både tekst og billedeannoncer til blandt andet webshops.

Hvilke typer annoncer kan man lave med Google Ads?

I det seneste år, har Google skiftet navn på deres annonceringsmulighed. Det der før hed Google Adwords, er blevet skiftet til Google Ads. Dette går hånd i hånd med Google idag ikke kun leverer tekstannoncer, men idag har mange forskellige annonceringsmuligheder. Nedenfor har vi fremhævet det mest benyttede

Google Shopping: Selvom denne annonceringstype er blandt de nyeste, står denne for langt størstedelen af Googles indtægt. Denne bruges til at fremhæve produkter fra en webshop, gennem et såkaldt shopping-feed.

Display annoncer: Disse kender man fra bannerreklamer på diverse nyhedsmedier og blogs. Display annoncer har eksisteret i lang tid, og giver mulighed for tilpasse ens annonce med grafik. Dette kan inkludere alt fra logoer, til slogans og rabatkoder

Google Text Ads: De første annoncer der udkom på søgemaskine, var af tekst. Disse bruges stadig, er er utroligt gode til at fange brugerens opmærksom. Disse kan med fordel tilpasse til det enkelte søgeord, hvilket giver en høj rate af relevans.

Ønsker man hjælp til Google Ads, kan man med fordel besøge Adnudging – et online marketing bureau, med 100% fokus på Google Ads.

Leave A Reply

Your email address will not be published.