Hvordan spreder vi budskabet?

0

Det kan godt gå hen og lyde ret banalt, når jeg siger, at nyhedsbreve stadig er mindst lige så aktuelle kanaler, når man gerne vil sprede sit budskab fra en given virksomhed og ud til sine kunder og potentielle interessenter. Men ikke desto mindre er det sandt. Nyhedsbreve i dagens Danmark, og resten af verden for den sags skyld også, har blot ændret form fra fysisk form og til den digitale version – i hvert fald for det meste.

Det, der gør, at folk synes det er spændende at blive ved med at læse disse nyhedsbreve, er naturligvis, at man bliver ved med at gennemtænke, hvordan man kan servere noget interessant, lærerigt, spiseligt og tiltrækkende på den helt rette måde. Dette har et kommunikations agency ved navn Advance efterstræbt ved at lade de forskellige medarbejder komme ind over skrivningen, så det ikke kun er folk med rene kommunikationsbaggrunde, der står bag. Dette skaber hurtigt en mere dynamisk og bredere deling af viden, så det ikke kun er relevant for ét felt at læse deres nyhedsbreve. De folk, som de har ansat, er også ansat på kryds og tværs af landegrænser og styrker på denne led evnen til at kommunikere til forskellige kulturer.

Det er således både en fordel for deres læsere men også i høj grad for dem selv.

Leave A Reply

Your email address will not be published.